Gå til indhold

Specialistrådgivning

Hos Specialist rådgivningen kan du ringe direkte til en sygeplejerske, hvis du modtager sundhedsfaglig behandling eller bistand fra eHospitalet.

Som borger i Region Sjælland kan du ringe anonymt til Specialistrådgivningen og tale med en sygeplejersker, hvis du:

  • Er indlagt i eget hjem
  • Er indlagt på en fremskudt kommunal ​akutplads
  • Modtager anden sundhedsfaglig bistand fra eHospitalet.

Pårørende er også velkomne til at kontakte Specialistrådgivningen.

Du finder vores telefonnummer og åbningstid her på siden.

Fordele for dig

Når du er indlagt eller modtager anden sundhedsfaglig bistand fra eHospitalet, kan der opstår spørgsmål undervejs. For at skabe tryghed og ro i dit forløb kan du ringe direkte til en sygeplejerske og stille dine spørgsmål. Sygeplejersken kan også tale med eHospitalets læge, hvis det er relevant.

Hvad kan du spørge om?

Du kan ringe med alle typer af spørgsmål:

  • Har du spørgsmål om din IV-behandling derhjemme eller håndtering af bivirkninger
  • Spørgsmål til din behandling eller forløb, når du er indlagt i eHospitalet
  • Hvis du som PreCare-KOL patient har brug for rådgivning
  • Har brug for hjælp til at bestille blodprøver og transport
  • Er pårørende og har spørgsmål eller behov for at få uddybet forløbet.

Specialistrådgivningen tager sig også af samtaler med patienter, der afslutter IV-behandling i eget hjem eller udskrives fra en fremskudt kommunal akutplads (FKA).

Kontakt

Adresse

eHospitalet

Ringstedgade 37

4700 Næstved

Se kort

Koncern

Ring til os

Tlf. 70 20 42 00

Tlf. 70 20 42 00